Translate

Isnin, 4 Mei 2015

Majalah Modifikasi Kereta - Part 2

Bersambung dari part 1 , selepas Majalah Kereta menjengah pasaran pada akhir tahun 1999 , maka bermula tahun 2000 banyak syarikat lain mula mengeluarkan majalah modifikasi tentang kereta..sebenarnya sangat banyak...Aku sendiri tak berapa tahu semua majalah itu...Ada beberapa sahaja yang menjadi pilihan untuk koleksi...

Salah satu Hypertune magazine.
















Ini yang aku jumpa,volume 2 pada tahun 2002...





















Proton Putra ni juga dapat front page Hypertune...





















Majalah Evo...pengeluaran berhenti di tengah jalan...majalah ni unik..sebab awal keluaran dibaca secara melintang..



Majalah rare...hahaha
















Majalah modifikasi yang unik..Dibaca melintang..
















Majalah Khas Audio juga muncul pada Ogos 2001..
















Edisi pengenalan dan pertama masih ada dan elok..
















Antara keluaran pertama majalah-majalah kereta yang muncul bagai cendawan tumbuh selepas hujan..
















Namun sekarang ini , hanya majalah Kereta sahaja yang masih aku follow....Lain-lain kurang berminat..Seperti yang aku kata , adakala gaya persembahan yang serabut dan penceritaan yang kurang menarik membuatkan aku malas nak baca...gambar yang tak memuaskan..so...stop sahaja lah...

Ini sahaja untuk entri kali ini...kalau korang ada buku-buku kereta rare keluaran pertama yang sukar dicari..kongsilah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Tukar Suspension Kancil