Translate

Ahad, 26 April 2015

Car Show Todays Mall

Part-1


Pada 25-26 April 2015 lepas berlangsungnya satu Car Show di Todays Mall Ulu Tiram-Johor.
Tak banyak kenderaan yang menyertai.Tapi ada beberapa kereta yang aku kira menarik perhatian.
Jadi...lihat pada beberapa foto yang aku sempat ambil..

Mitsubishi Galant GTO _ 1972-1974 ( kalau tak silap)
Engine 4G35 - 1.6 capacity
Pilihan warna yang aku kira tepat,nampak garang...
Datang bersama Rim Banana










































Volvo 240 dl - Powered by Toyota 1JZ Twin Turbo
Big Front Mount Intercooler
HKS Super Dragger Exhaust Muffler










































Rare Toyota Starlet XL Lisse - 1981
Rebuild Engine-Bay
Big Aluminium Radiator










































Toyota Bluebird - 1969
Rebuild Engine Bay





























Aku tak tahu model apa kereta ni,aku rasa dari model cedric...
Nissan Cedric 430
Powered by RB20 Turbo






























bersambung pada part-2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Tukar Suspension Kancil