Translate

Rabu, 1 April 2015

Parody The Fast and The Furious

Super Fast / Superfast


Demam The Fast and The Furious melanda Malaysia lagi...Aku baru nak booking ticket biasa tengok kat Jusco Tebrau tapi dah penuh...Takpe lah cari lain hari...

Tiba-tiba aku di kejutkan dengan kemunculan filem baru comedy / parody berdasarkan sikuel filem kereta paling terkenal dan berpengaruh di dunia The Fast and The Furious...Filem parody itu ialah Super Fast...






















Aku tak pasti akan di tayangkan di Malaysia atau tidak...Sebab banyak filem parody sebelum ini tidak bernasib baik untuk mendapat tempat di panggung kita...
















Aku fikir pemilihan watak yang hampir serupa dengan yang asal dapat membayangkan jalan cerita yang kelakar...Dale Pavinski sebagai Vin Serento ( lakonan Vin Diesel ) , Dio Johnson sebagai Detective Rock Johnson ( Lakonan The Rock ).

Beberapa Screenshot...membuatkan aku tak sabar tak tengok filem ni.




































LAU = Lance Armstrong Urine...hahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Tukar Suspension Kancil