Translate

Ahad, 29 Mac 2015

Kota Tinggi Car Show

Pameran Kenderaan Ubahsuai

Assalamualaikum,

Petang Sabtu lepas 28 March 2015 aku pusing2 bandar cari barang,sampai depan Pasaraya Kini agak sesak tak macam selalu.Tapi aku sabar jelah,mungkin orang-orang gomen dah gaji jadi diaorng pergi belanja kat pasaraya.Bila sampai kat corner Pizza Hut rupa-rupanya ada Car Show..Tak banyak kereta,mungkin suka-suka kot...Ikutkan malas aku nak turun jengah sebab sesak,tiba-tiba ada parking kosong pulak..Aku pikir jarang dapat peluang camni,terus sahaja aku park...

Apa kereta yang ada?Tengok je lah gambar yang aku ambil tu.






























Proton Perdana





















Toyota Vios Lowerd.

















Toyota Corolla Altis 2014


















Perodua Kelisa same as Daihatsu Coure...Pro JDM..come with Soft Top..

















Perodua Viva same as Daihatsu Avy..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Projek Tukar Suspension Kancil